POUYA MUSIC

با سلام،این یک وبلاگ مربوط به موزیک است.که من برای شما در آن لینک دانلود آهنگ های جدید و در خواستی شما را خواهم گذاشت.

POUYA MUSIC

با سلام،این یک وبلاگ مربوط به موزیک است.که من برای شما در آن لینک دانلود آهنگ های جدید و در خواستی شما را خواهم گذاشت.

POUYA MUSIC

با سلام،من برای شما دوستان عزیز و کاربران گرامی وبلاگی در رابطه با موزیک را ساخته ام که در آن لینک دانلود جدید ترین آهنگ های داخلی و خارجی را برایتان میگذارم تا بتوانید آنها را دانلود کنید
با تشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام نفرین به تو

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام نفرین به تو با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : علی ثابت قدم , آهنگساز : سینا پارسیان , تنظیم کننده : نوید اسکندر
میکس و مستر : رضا پور رضوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام نفرین به تو :

نفرین به تو که نیستی
نفرین به غم که هست
نفرین به این دلی که از رفتنت شکست
نفرین به خاطراتی که توی ذهنمه
نفرین به خونه ای که بی تو جهنمه
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم با اینکه نامردی
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم کاشکی که برگردی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام نفرین به تو

♫♫♫♫♫♫
نیستی بخوای ببینی بی تو چی می کشم
رفتی که از همیشه دیوونه تر بشم
من موندم و هوای بارونی خودم
هر روز دعوتم به مهمونی خودم
من موندم و اتاقی که سرد و ساکته
من و موندم هوایی که چشم به راهته
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم با اینکه نامردی
نفرین به این کاری که با دلم کردی
من دوستت دارم کاشکی که برگردی  

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.